Ahad, 26 Oktober 2014

Celebrity Lass ~Sayangi diri anda


Celebrity Lass Penghapus bau Badan

Pernahkah anda melalui situasi begitu?
Aduhai lelaki/suami..tolong lah..tolong lah..saya merayu..tolong lah jngan perasan sangat yg anda tu tak dak bau badan!
Aduhai wanita/isteri tolong lah..tolong lah saya merayu..awasi bau badan suami anda
Anda pening tak tau nak buat mcmana?dah macam2 anda cuba tapi bau ttp ada? Anda putus asa?
Oh tidak!!! Jngan biarkan dia terus begitu. Kini Celebrity Lass datng utk membantu Celebrity Lass pakar hilang bau badan walau anda berpeluh

Kaki Berbau
Takkan nak sapu deodorant kat kaki kut?
Ni kisah kawan saya si cantik manis El saya dari Terengganu. El share ngan saya suami dia ada masalah kaki yang kuat berpeluh. Setiap hari suami ni akan salin stokin 3-4 kali sebab semua stokin lencun dengan peluh. Siap boleh diperah-perah bak air hujan yang turun berjurai-jurai. Bila dah berpeluh lencun, setiap hari berminggu-minggu mulalah kaki berbau, berair dan gatal-gatal. Dah bermacam produk suami El guna untuk hilangkan bau kaki. Sampai dia siap tanya..Takkan nak SAPU DEODORANT kat KAKI kut?
Chup! Chup! Chup!
Jangan camtu...tak perlu sampai sapu deodorant kt kaki.

Terhindar dari jangkitan
Rahimah ade family history of breast cancer. Dia amalkan pemakanan sihat, gaya hidup sihat. Satu hari, dia terbaca blog Dr Zubaidi yang buat dia tersentak! "Paraben di dalam deoderant antara penyebab kanser payudara" Oh tidak~~~!! Bertahun2 dah pakai deodorant. Dr zaman remaja sampai beranak 2! Dia cari pengganti deoderant.. dah cuba macam2 tp xmembantu.. sampailah bertemu jodoh dengan celebritylass..

:: Celebrity Lass ::
Bukan perfume
Bukan deodoran
》Bersifat antiseptik
》Bersifat bebas bau
》Meneutralkan air kotor yang melekat di badan
Memastikan kaki, badan kekal bersih, bebas bau 24 jam tanpa RISAU, MALU, SEGAN dengan bau anda sendiri..

made in MALAYSIA
Rumusan semulajadi RAHSIA sudah ditemui yang membantu kaki kekal segar, yakin dan wangi.
100% semulajadi tanpa bahan kimia & risau risiko sakit berbahaya
========
Berkesan semudah 3 langkah
========
PICIT
GOSOK
BILAS

Hanya perlu picitkan sedikit di tapak tangan dan gosokkan pada tempat berbau..

1min selepas tu bau akan hilang 

1 botol besar 50ml

boleh tahan 3bulan 

harga asal rm85

tapi sekarang Promosi RM75 sahaja Siap Free postage lagi 


Kalau sis tak berani nak grab yg botol besar terus , boleh cuba trial pek. 

RM15 sahaja utk Sem & RM20 Ss  INGAT POSTAGE ADALAH PERCUMA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



**aku sehelai baju putih**
Pagi itu aku tiba disebuah pasar raya bersama kawan2 ku yang lain. Sebaik sahaja diturunkan dari sebuah lori..kami ditempatkan di rak pakaian putih.
Pada sebelah petangnya..ada seorang wanita cantik mengambil ku dan dibawanya pulang..mulai hari itu..bermulalah kehidupanku utk barbakti pd tuan ku.
Aku dijaga dngan penuh kasih sayang..aku dibelai umpama menatang minyak yg penuh..sehinggalah pada suatu hari..ketika tuan ku menggosok gosok badan ku..tiba2 dia terlihat tompokann berwarna kuning di bwh lengan ku..sejak hari itu aku ditinggalkan terbiar disitu "( dan aku ternampak wajah tuanku bertukar muram
.
Beberapa hari kemudian Tuan ku telah menemui penggantiku....setelah sekian lama kawanku bersama tuan ku...dia masih sentiasa putih berseri..tiada tompokan2 kuning seperti aku...dan aku menjadi keliru mengpa dia tidak menerima nasib seperti aku.
.
Aku cuba merisik2..setiap pagi aku nampak tuan ku akan menggosok2 sesuatu pada ketiaknya...aku tak tahu apa sebenarnya yg dipakai...aku tidak pandai membaca tetapi dari perbualan tuan ku dngan sahabatnya..dia menyatakan bahawa dia menggunakan Celebrity Lass dan tidak lagi menggunakan deodorant yg akan merosakkan pakaiannya
.
Oooo..barulah aku faham...aku terdiam sejenak..walau dlm hatiku perasaan cemburu pd kwn ku masih membara..tp aku ttp bersyukur..aku besyukur kerana celebrity Lass telah mengembalikan keceriaan pd wajah tuan ku
.
Celebrity Lass pakar hilang bau badan..tidak melekit dan tidak meninggalkan kesan kotoran pd pakaian
Celebrity lass penghilang bau badan no 1 di asia .Hanya perlu picitkan sedikit di tapak tangan dan gosokkan pada tempat berbau..



PS ~ kalau nak admin boleh tolong oder and postkan kat korang, supaya korang pon boleh nikmati hari - hari korang dengan senyuman.. ( tidak salah kita mencuba yang penting TAWAQAL dan BERDOA)  :) 

Jika berminat ingin mengetahui maklumat lanjut sila PM kitakitaje1111@gmail.com 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan